Sunday: ledigheten går mot sitt slut

Jistus vad den här helgen har varit lång, men dock rolig. Pierre och Linnsan har övernattat både fredag och lördag.
Mycket trevligt, jag älskar att ta hand om folk och att ha folk omkring mig hela tiden! Då mår jag som bäst.

Nu känner jag däremot att det blev lite för mycket av det goda, två kvällar på raken med alkohol tål inte Linsen!
Fast jag kan inte säga annat än att jag är ren, ren på djupet. Tror alla porer vid detta laget är helt genom ångade.

I morgon börjar jag jobba, som jag längtat. Nästan slitit av mig mitt hår bara för att jag, vissa dagar, inte haft något att göra.
Lite nervig är jag också fast jag jobbat där förut.

Nej, fortsätta att laga mat.

På menyn står; örtkryddad ytterfilé och pommes till de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0