SE-HAV

Lina sjöräddaren till undsättning!?
Gud i himmelen vad det var kul att åka med sjöräddningen igår, precis vad jag behövde en lagom tråkig lördag eftermiddag.
Ligga i vattnet och plaska med en torrdräkt(ursuit) för att sedan bli uppfirad i en helikopter tillsammans med en (snygg)ytbärgare.
Det kan man kalla en väl spenderad lördag.

Hade varit så roligt att jobba med det, F-sunds team hade behövt en tjej som jag!

Tack till fredrika som flirtade till sig en tur åt mig. Dock kunde jag inte ta något kort, hade inte planerat att vara skademarkör precis.
Åh, jag hade kunnat göra det varje lördag. Var lite nervös innan jag skulle hoppa i vattnet bara. Djupa vatten är inte min grej, inte höjder heller för den delen.

Men det är som min älskade vän My säger "Det är din talang, No fears".

Att trotsa mina rädslor är det jag är bäst på. Att välja vara rädd är som att välja att inte leva.

Sea rescue, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0