Natti

Mooorr!
Här sitter jag alldeles ensamen med mig själv. Ingenting att göra.
Mannen har redan gått och lagt sig eller det gjorde han för en timme sen. Fruktansvärt och inte alls särskilt förståelsebart enligt min mening.

Jag menar, gå och lägga sig halv åtta på en måndag!? Vad är det för fasoner? Sova i tio timmar? Never in maj lajf!!
Nedsövande beteende? JA!

Man kan inte gå runt och vara egoistisk! Inte heller ligga ner och vara det. Vi är inte ensamma här i världen, vi måste tänka på våra medmänniskor för tusan.

Vad jag vill ha sagt egentligen.

Vem ska underhålla MOI nu såhär en alldeles vanlig vardaglig måndagkväll?
Varken Grey's eller desperate går på teve...

Alla är vi småsinta och lite alldeles lagom egotrippade.

Speciellt jag då, refererar till ovan skrivna ord.
Ikväll är jag så sällskaplig jag kan bli, det vill säga jag blir flummig och mongo i mitt beteende.

Social störning kallas det med ett finare ord. Haha

Nä, tjo på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0