Kallt ute, kallt inne

Sitter och fryser, så de står härliga till, inomhus.  Vädret är orättvist som dumpar sin äckliga snö på allt de gröna.
HALLÅ, de är faktiskt Maaaaaj!
Sen tänker jag tillbaka och inser att det alltid har kommit en liten snö dumpning just i Maj, föregående år.
Fast just nu förnekar jag det starkt.

Alltså, vad är en macaroon? Det ser inte ätbärt ut, men har de mest fantastiska fyllningarna. Aldrig smakat och tur är väl de. Jag hade nog aldrig kunnat sluta äta då.
Ska nog prova på att göra sådana.
Med nutella och päron graj. Det kommer nog bli super-duper gott.

Nu kan klockan få lov att bli nio så jag kan åka med Mysan och gymma.


Kommentarer
Postat av: Anna

köpte en macroon eller vad det heter på norrgatt och de var inte goda alls! det var lemoncurd i mellan och den var jättesliskig.. Det som är utanpå smakade papper!

2011-05-04 @ 09:11:37
URL: http://pannys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0