Försmäktar på denna ö

Eller mitt ute i ingenstans. Enda sättet att ta sig på är med cykeln! Ingen lämnade sin bil hemma till mig.
Jag har inget planerat idag heller. Inte för att jag kan föra något i alla fall.

Valborg var mysig, först var vi i Kylllaj och såg på fyverkerier och sen åkte vi till Bläse och såg på en glödhög.
Vi missade elden.
Men jag fick världens godaste kladdkaka till efterrätt så var rätt nöjd ändå.

Hur kommer det sig att personer i allmänhet vill bli blonda till sommaren!?
Jag vill det med. Fast det vill jag ju alltid ändå i slutändan. Intet nytt bakom solen. Eller så.


Den tiden då jag var ung och läcker.. Haha, de är tre år sedan!

Kommentarer
Postat av: Gina

världens finaste Lina!

2011-05-02 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0