baby got back

Oooh, idag ska jag till folkhögskolan i Fårösund på intervju. Det är skräckblandad förtjusning för mig.
Men jag vet med mig att det kommer gå bra, hoppas vi tycker om varandra lärarna och jag!
Hade varit så sjukt kul att komma in, hade varit så otroligt kul att ha en utbildning sen.

Jag har alltså sökt till socialpedagog för er som inte vet. Brinner för att hjälpa och lyssna på andra människor!

Vet att jag varit väldigt dålig på att slänga upp en bild eller två, men det beror på att jag är ännu sämre på att tömma kameran.


Duschen nästa, sen upp upp och iväg!

Smell you later ya'll

Kommentarer
Postat av: Katta

Åhh vad roligt! Hoppas du kommer in =)

Jag har varit sugen på den utbildningen också, kanske ska söka när jag inte är mammaledig längre.

Kram

2011-05-12 @ 09:55:01
URL: http://kattatomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0