Hela världen gungar

Hipp och happ! Fick för mig i förrgår att gå och höra på Eldkvarn som skulle spela på sudersand.
Sagt och gjort, fick med mig Linn som fick mannnens biljett och drog iväg igår.
Jäklar vad bra de är, mycket bättre live än inspelat! Så där fick jag mig en trevlig överraskning.
Tog slut för snabbt bara, var så ultra mysigt att stå där i folkmassan och höra på de gamla gubbarna. Haha

Min dator blir bara segare och segare. Vill ha en ny! Men det får väl vänta, som allt annat i mitt liv.
Hold-knappen är så utsliten så snart exploderar alla saker som jag ska göra och så gör jag allting på en och samma gång...

Tänkte spendera min lördag med att ligga i soffan och glo på en film.
Jag tror att jag bor för "långt borta" för att någon skulle vilja leka med mig. Eller så är det bara jag som inte duger längre!!

Pusselipuss små hattifnattar

Kommentarer
Postat av: George Eriksson

Hejsan! Jag har frågestund på bloggen just nu och det skulle vara kul om du kunde kika in och lämna någon fråga =)

Sen skulle det vara kul att följa varandra på Blogkeen ? =)

2011-07-17 @ 19:15:20
URL: http://george.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0