Twins

Jaaaa!
Vi har blivit med tvillingar här på gården.
Dom kom igår kväll, så otroligt söta. Verkar som att en kommer bli nappis men jag hoppas på att det inte kommer att bli så.

Igår var jag riktigt flitig. Rensade upp en rabatt brevid trappen och sen satt jag smultron frön. För i sommar ska jag mumsa smultron nonstop.
Jag vill ha en massa fina blommor också, men jag känner mig själv så jag vet att jag kommer missköta dom.

Hade planer på att cyckla(CYKLA för i h-vete) till slite senare.
Kombinera nytta med nöje.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cykla ;)

2011-04-19 @ 08:45:01
Postat av: Lina

Jajajajajajaja!! Men du fatta vad jag mena... >.<

2011-04-19 @ 09:12:05
URL: http://airamanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0