Kuben på furillen

Det är så fabulöst fantastiskt roligt vad många kommentarer jag får!
...
Eller inte. Har kommit på varför jag slutar/gör uppehåll i bloggandet.
Piiiiiiiiiiik, inte då.

Men i alla fall, en underbar dag har det varit och den har spenderats lite varstans.
Passade på att fota lite lammisar och diverse.

Nu ikväll vart jag så jäkla glass sugen så jag bestämde mig för en road trip.
Först var vi på furillen jag och Linn och tittade på en så himskans ful kub, men ack så modern och stilren den var inuti. Så man ska inte dömma en katt efter håren!
Det roliga var att jag gick runt och fluktade in genom alla fönster och tog kort på kort på kort sen ser jag att "kuben" är fullutrustad med kameror överallt.
Jag fick lite panik och ville springa därifrån. Haha
"Tänk om SÄPO kommer". Jag var beredd att slänga mig ner på marken och skrika "Jag är ingen paparazzi".

Sen gick vi vidare på stranden i solnedgången och hade trevligt tills vi möter på den mest ologiska, den mest otänkbara saken som kan ligga på en stenstrand...

Gissa!

En lös vagina!!!!
Det är inte varje dag man stöter på en sån när man är ute på en strand promenix.

Jag lägger upp en bild på den senare.

Nu ska jag ta mig lite te och försöka smälta hela uppSTÅNDelsen kring vaginan.

Kommentarer
Postat av: fredrika

Haha sexleksak? Som om du ger mycket kommentarer för den delen ;)

2011-04-18 @ 00:05:58
URL: http://fredrikaklimczak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0