Glass dagen till ära...

Tydligen är påsk helgen en familje tid!?
Det har jag missat totalt. Jag sitter hellre hemma och tar det lugnt.
Eller så är det så att jag inte har blivit bjuden på något kalas. Teorierna är många. Haha

Idag mår jag inte så bra, det blev lite för mycket av det goda igår. Och i förrgår!
Så ikväll blir det vatten till maten. På sin höjd Cola.

Jag ska nog tvinga sambon till att åka med mig till slite och köpa en glass eller två...
Allt blir så mycket roligare när man har sällskap.

Hoppas ni alla får en fin och godis fylld påsk.
Och att påskharen inte har blivit skjuten på vägen.

Kommentarer
Postat av: Gina

Du är min familj! och från att på sin höjd dricka cola till att åka och äta glass?? eller räknas inte glassen?? ÄLSKAR dig!!

2011-04-23 @ 17:15:40
Postat av: Lins

Men, jag menade ingen alkohol!! :P

Puss väl

2011-04-24 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0