Draken i vardagsrummet...

Draken aka dammsugaren skriker om att bli använd!
Jag vet inte om jag vill göra den till viljes!? Om jag står på dammets sida eller drakens?

Fördelen om jag städar är ju att jag slipper bli damm allergiker, får ett rent hus + att jag får lite motion.
Men den väsnas himskans mycket så jag kommer antagligen få tinnitus...

Ska nog anställa en hushållerska inom en snar framtid. Och bli lyxhustru på riktigt!
Självklart får hon ledigt lördag, söndag. Då kan jag ställa mig och laga mat osv.
Det kommer bli så skönt att slippa tänka på alla små sysslor under vardagarna.

Fast det dröjer nog ett tag, man kan inte skynda på att bli miljonär.

Plötsligt händer det...

Eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0